2008年11月10日星期一

<舊文>可惜我是雙魚座

e排我開始了我的靈性之旅,所以開口埋口都係占星術呢~

作為一條地地道道的魚,本人對雙子座是非常厭惡的: 成日講d無謂野同大話,相對於我地要全心全意的要到彼岸的魚來說無疑是有將我地由天空拉回到地面的失落感.同埋雙子座d人成日講一套做一套,係我們d講慈悲同犧牲的人是不可理解的.好似我以前公司的掃把就是一個典型的雙子,有齊我講ge特徵,所以我成日都鄙視佢(喂,一般人知道佢做過咩都會鄙視佢啦.頂!~)

對於我地對雙子座的恨意,可以而知人馬座點睇我地啦,當佢地努力向外出發探索時,我地就講要向內求,搞到佢地無曬癮.所以Eva,袁生同Jupiter老師等射手同學佢地唔鍾意我係有原因ga(佢地:邊有啊? 擲界:e個場係我ge,我話有就有!唔準駁咀啊!)加上我自己都係人馬上昇,其實我自己有時都憎自己點睇咁雙魚.唉~鬼叫阿媽唔生遲我半個鐘咩,起碼個月亮可以去到白羊啊~

而排想起我最好但又失散左ge朋友(無錯,佢係好最好ge朋友,e個位已經俾佢坐左,你地e一世都無資格同無機會坐ga啦),原來佢都係人馬,咁其實佢是不是都憎我呢~
如果你講係的話我會願意改變的(好似d慘情劇ge對白).
咁多年來我只係對你發過一次脾氣,雖然係小事,但係我有d慚愧.唉~過左去就算啦~(我d人馬又黎啦).

同你都失散多年啦,唔知你可好呢?希望你而家事事順利啦~仲有,我最好朋友的位置永遠都留俾你ga.最後就係唔好因為我係雙魚而憎我啊(佢:我都無? 擲界:我知,搵d野講下je~)