2008年11月11日星期二

占占占,占咩占?

星期六有幸在家(嘩~),睇下justin演歌會(嘩~)~不過要挨下j2個咩愛情研究院,一堆男男女女o係度hehehaha(好似你d有金土同金冥aspect ge人係唔明ga啦).

最唔妥就係最後有啊咩lilith(以前係明星的一個女仔)在玩訊息卡,d信息實在太明顯啦,而lilith小姐又解得太流.抽到幻想就代表你份人好多幻想,而懷疑自己就真係懷疑自己,最後有個女仔插咀,竟然同佢之後解ge野係一樣,頂!~

首先,解牌解得真係好流,完全照個牌名黎解,咁我使乜俾錢你啊????又上電視又收錢,不如我買副牌自己抽好過啦~

第二,e排(幾年)實在太多稀奇古怪的所謂信訊卡流行,繁殖速度實在令我懷疑d牌ge design是否有經過大腦ge思考.但最神奇係又有好多人玩喎~

我覺得有一日我地是不是可以用"香港潮語學習卡"來占卜啊?抽到o咀代表你會有突如其來的事令你o曬咀,而屈機代表有不可跨越ge阻礙,hae代表你需求休息,老馮代表可以向前沖.如果真有e日來臨我真係會o咀的.

阿門.